poniedziałek, 28 stycznia 2013

♬ Nowości w blogu ♫

Nowy rok (tak, wiem, jest koniec stycznia. Cieszcie się, że nie wymyśliłam tego w lipcu)            z reguły niesie ze sobą plany w postaci zmieniania tego, co było – żeby to, co będzie, było lepsze. Ja może nie chcę aż zmieniać, ale chciałabym wprowadzić pewną innowację. Po każdym odcinku na blogu będzie pojawiała się mp3 złożona z utworów, które kojarzą mi się z danym tematem.


Image Hosted by ImageShack.us
 

Dziś – na próbę i żeby odświeżyć najczęstszy temat blogowy (czyli Batmana, który pojawiał raz, dwa, trzy, a nawet cztery razy) – taki oto składak (z ośmiu utworów w jednym):



Na razie w takim dziwnym (choć całkowicie bezpiecznym!) portalu, bo Wrzuta zwariowała.


Ten piosenkowy składak zawiera skojarzenia idące następującą drogą: 
karnawał -> maski i przebrania -> Batman -> „The Dark Knight Rises” -> rise = rice -> ryż Mrocznego Rycerza

Po drodze następują kwestie Nocy, różnych dziwaków i tego pragnienia, które siedzi w każdym z nas, kiedy oglądamy film czy bajkę i marzymy o tym, by to jednak ten zły zwyciężył.


Ciekawa jestem, czy odgadniecie wszystkie utwory? I czy dopasujecie je do odpowiednich skojarzeń? A może to Wam nasuną się jakieś skojarzenia, które mnie nie przyszły na myśl? I przyślecie mi kolejne piosenki!

Zapraszam też do wypowiedzi na temat tego, co sądzicie o mojej blogowej innowacji!


Bo jednak mam nadzieję, że zaostrzyłam Wam apetyty…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz