niedziela, 10 lutego 2013

♬ Kobiecość po Tłustym Czwartku ♫

Ma swoje plusy to, że ten blog ma niewielką oglądalność (+/- 1500 wyświetleń miesięcznie), bo przynajmniej mam spokojną głowę, że nie spadnie na mnie fala „hejtu”, kiedy zaczynam taki temat jak to, jak kobieta powinna albo nie powinna wyglądać. I że nie usłyszę: zajmij się najpierw sobą, Brzydalu Bagienny, a dopiero potem oceniaj innych. 
 
Image Hosted by ImageShack.usUparliśmy się przy podkreślaniu, że dupa jest jak opinia i każdy ją ma i że o gustach się nie dyskutuje. Tylko że powiedzenie de gustibus non est disputandum ukuto w tym samym momencie, w którym ustalono pewne kanony piękna. Dlatego stwierdzono, że o gustach się nie dyskutuje – bo nie miało to już większego sensu. Nie chcę przez to powiedzieć, że i dzisiaj istnieje tylko jeden zakichany rodzaj piękna, ale naprawdę już mi się rzygać chce, kiedy jako urodowe wzorce są mi na zmianę serwowane Angelina Jolie i Adele. Kurwa. Czy chociaż ci, którzy wyznaczają te nieszczęsne trendy nie mogliby się kierować jakimś tam rozsądkiem i postarać się np. wrócić do sylwetki Marilyn Monroe albo Kaliny Jędrusik (tej ostatniej raczej z czasów początkowych jej kariery)? Kobiety z krągłościami, którą owszem, jest za co złapać, ale to co się łapie nie zajmuje całej dłoni. Pfff.
Kogoś może dziwić, że tak mnie ten temat irytuje, ale lubię a) zdrowy rozsądek i b) ładnych ludzi. A że kobieta to podobno też człowiek – to też bym chciała widywać ładne kobiety.
No i się rozpędziłam. A miało być krótko i muzycznie. No to do rzeczy. O temacie kobiecych ciał i Tłustego Czwartku możecie posłuchać:


Jak zwykle postarałam się o parę ciekawostek – że tak nieskromnie stwierdzę :) Np. mamy tu „Taniec Szkieletów”!

Co Wy na to? :)

2 komentarze:

  1. "Poison" by się też zdał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coopera? Myślałam o tym, ale jakby się wydało, musiałabym mieszkać pod mostem ;p A nadal zimno jest! No i trudniej byłoby gotować. Choć kreatywność byłaby niewątpliwie większa.
      Hm. Dodać? ;)

      Usuń